Genre: Young Adult +, Hedendaags, Love Story
Gepubliceerd: Februari 2011
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆ 
Add to Goodreads
Irelyn’s leven loopt in de goede richting: college, nieuwe vrienden en een fantastische vriend. En haar droom om romans te schrijven is niet ver buiten haar bereik. Haar relatie met haar familie is goed. En om het allemaal nog mooier te maken; ze is er zeker van dat haar vriend haar binnenkort ten huwelijk gaat vragen. Ja, het leven is geweldig. Tot de nacht met Lucas alles verandert.

Review:

De laatste tijd lees ik steeds vaker het genre hedendaags. Nog steeds ben ik weg van Paranormal, maar daarnaast ben ik hedendaags steeds meer gaan waarderen. Nadat ik de geweldige 2-delige serie Thoughtless van S.C. Stephens had gelezen en zag dat die ook te koop is via Smashwords ben ik eens lekker rustig op die site gaan neuzen. Daar kwam ik oa de schrijfster J.L.Paul tegen en ik heb bijna al haar digitale boeken gekocht. De duurste was € 1,85 en dat is geen geld want de 2 die ik tot nu toe gelezen heb zijn erg goed.

All The Wrong Reasons is een verhaal over Irelyn en Lucas. Ze ontmoeten elkaar tijdens haar eerste avondje uit naar Rusty’s, een café waar Lucas samen met zijn broer en neef in een band speelt. Hun wederzijdse aantrekkingskracht is vanaf het allereerste moment heftig, intens, sexy en onvermijdelijk. En ondanks dat Irelyn weet dat het niet eerlijk is tegenover haar vriend Dustin kan ze niet uit Lucas zijn buurt blijven. Ze blijven elkaar opzoeken en Irelyn’s schuldgevoel wordt steeds groter en ze weet dat ze zo niet door kan gaan. Maar op het moment dat ze haar besluit heeft genomen confronteert haar grootvader haar met haar daden en stelt haar voor een ultimatum, een ultimatum dat niet alleen Irelyn’s maar ook de levens van degenen die ze lief heeft beïnvloed.
Heerlijk romantisch boek met een sexy Rock Star. . . . . . . .