Genre: Young Adult, Love Story
Gepubliceerd: in 2007
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
John kan elke meisje krijgen dat hij wil. Jennifer is nog nooit gekust.
Iedereen denkt dat hij perfect is. Zij heeft problemen met trots en jaloezie.
Ze waren beste vrienden - ooit. Nu spelen ze Romeo en Juliet. Jennifer moet haar eerste kus krijgen op het podium, van John, de jongen die elk meisje op school wil. De druk en spanning stijgen samen met elke ingestudeerde kus. Beide zijn geschokt als er gevoelens op bloeien. Welke kussen zijn echt en welke voor de show?

Review:

Nadat ik de serie Heavenly van Jennifer Laurens had gelezen, zie mijn revieuw hier, wilde ik zeker meer van haar lezen. Falling voor Romeo is een Love Story en zoals ik al een beetje verwacht had, net zo ongelofelijk romantisch als Heavenly en een heerlijk, hedendaags boek om tussendoor te lezen. Jennifer en John zijn buren en waren ooit beste vrienden maar dat veranderde 3 jaar geleden toen John ineens bij de populaire groep op school hoorde. Ze heeft hem dit nooit vergeven en nu moeten ze Romeo en Juliet spelen voor het schooltoneel. Tijdens de repetities en daarbuiten maken Jennifer en John elkaar het leven moeilijk maar ondertussen slaan de vonken bij elke confrontatie over. Het verloop van het verhaal was voorspelbaar maar daar was het voor mij niet minder om, ik vond hem erg leuk!


Een ander hedendaags boek van Jennifer Laurens dat ik heb gelezen is Overprotected en daar kan je hier meer over lezen.