Genre: Young Adult, Hedendaags, Love Story
Gepubliceerd: 2011
Gelezen in het engels, nog niet vertaald
Add to Goodreads
Ashlyn: Een eenzame society prinses woonachtig in New York City.
Papa heeft je ingehuurd als mijn bodyguard.
Colin: Jeugdvijand, nu haar beschermer.
Papa dacht dat ik veilig zou zijn. Hij dacht dat ik nooit verliefd zou worden. Hij dacht dat hij mij altijd kon houden.
Charles: geobsedeerd door de veiligheid van zijn dochter huurt hij de enige persoon in waarvan hij weet dat ze nooit verliefd op hem zou kunnen worden: Colin.
Papa had het mis.

Dit vond ik er van:

Wat moet het vreselijk zijn om zo beschermd te worden; je vrienden worden voor je uitgezocht, je mag niet naar feestjes, niet winkelen met vriendinnen en niet eens in je eentje een wandeling maken. Ik had enorm te doen met Ashlyn, maar af en toe wilde ik haar ook wel eens doorelkaar schudden en zeggen: doe je mond open, kom in opstand en zeg hoe je je voelt en erover denkt. Maar natuurlijk heeft ze die discussies al vaker gevoerd met haar ouders en is het  een vergeefse moeite. Ze doet een aantal pogingen om te 'ontsnappen' maar komt meestal niet erg ver. Haar aversie tegen Colin slaat al heel snel om in verliefdheid (beetje te snel naar mijn idee) want de Colin van nu is een veel leukere jongen dan die van 5 jaar geleden en knap en lief. Hij neemt zijn taak om Ashlyn te beschermer heel serieus, leert haar wat verdedigings truukjes en beschermt haar zelfs tegen haar vader. Natuurlijk is hij ook verliefd geworden op haar maar wil daar niet aan toegeven omdat hij haar vaders werknemer en haar bodyguard is. Het eind verliep een beetje vreemd maar verder was het een erg leuk, romantisch en lekker ontspannen boek om te lezen.