Genre: Young Adult, Paranormal, Vampiers
Gepubliceerd: December 2010
Taal: Engels
Waardering: ★☆☆☆☆
Add to Goodreads
Ik zweer, mijn leven was altijd heel normaal.
Een normaal huis, normale familie, normale school. Een gemiddeld uiterlijk, ik heb geen superkrachten, niemand die mij komt vertellen dat ik een prinses ben, zie je het voor je?. Maar toen mijn junior jaar begon gebeurde er iets wat niet normaal is. Er waren nieuwe kinderen op school. . . nieuwe kinderen met een garderobe uit een 19de-eeuwse roman, en een onverklaarbaar verlangen om op school blijven tot zonsondergang.
En wat nog erger is, James Hallowell is terug. James, die mijn boterhammen stal in het vierde leerjaar en me genadeloos plaagde. James, die nu de macht lijkt te hebben om mijn hart te laten racen elke keer als hij in de buurt komt. Maar er is iets vreemd aan de hand is. James laat zich zelden zien in daglicht. En hij lijkt sterker te zijn dan de gewone jongen. En hij kent de nieuwe kinderen, die allen een diep geheim lijken te herbergen. . . .

Review:

Weer een boek dat ik heb weggelegd omdat het me niet te pakken kreeg. Ik houd niet van onzinnige metaforen die totaal geen toegevoegde waarde geven aan een verhaal (en die vaak ook nog zogenaamd grappig moeten zijn), ze geven me vaak het gevoel dat de schrijver bladvulling nodig had. Ik ben er nu achter dat dat ook het probleem was met een aantal andere boeken waarmee ik vroegtijdig gestopt ben. Ik kon het niet goed aangeven en onder woorden brengen maar door dit boek is het me duidlijk geworden. Helaas, Vampire Crush was een boek waar ik naar uit keek maar het mocht niet zo zijn. Zonde van mijn tijd!