Genre: Young Adult, Paranormal
Gepubliceerd: oktober 2010
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Wanneer Esti Legard aan de theaterschool op Cariba begint, is ze vastbesloten om uit de schaduw van haar overleden vader te stappen, een beroemde Shakespeare acteur. Maar op een eiland vol bijgeloof kan Esti niet ontkomen aan de duisternis. In het duistere theater wordt een verleidelijke geheimzinnige stem -alleen bekend als Alan- haar briljante drama docent, terwijl in het licht van de dag Esti strijd om de aantrekkingskracht van ​​Rafe te weerstaan, de lokale bad-boy. Omgevallen sets, angstaanjagende geruchten van jumbee geesten en broeiende tropische stormen monden uit in een verleidelijke spookachtige finale waarin romantiek en waarheden worden ontmaskerd.

Review:

Dit is The Phantom of the Opera in een nieuw, modern jasje. Meestal mijd ik her vertellingen maar in dit geval had ik het bij het lezen van de samenvatting niet in de gaten. Gelukkig maar anders had ik hem links laten liggen denk ik. Maar als ze allemaal zo herschreven worden als deze waag ik mij er vaker aan. Deze was erg leuk al vond ik Alan op het laatst maar een raar figuur en was zijn aandoening ook een beetje vreemd. Het verhaal speelt zich af in het weelderige landschap van West-Indië wat de hele spookachtige sfeer alleen maar versterkt.