Genre: Young Adult, Paranormal
Gepubliceerd: maart 2011
Taal: Engels
Waardering: ★☆☆☆☆
Add to Goodreads
Voordat Briony's stiefmoeder stierf, zorgde ze ervoor dat Briony zich schuldig voelde voor de ontberingen van het hele gezin. Ze heeft haar schuld al zo lang gedragen dat het als een tweede huid voelt. Briony ontsnapt vaak naar het moeras, waar ze verhalen vertelt aan de Ouden, de geesten die in de moerassen spoken. Maar alleen heksen zien de Ouden, en in haar dorp worden heksen ter dood veroordeeld. Briony leeft in angst dat haar geheim ontdekt zal worden, ook al gelooft ze dat ze de ergste straf verdient.
Dan komt Eldric met zijn gouden ogen en geel-bruine haar. Hij is net zo natuurlijk als de zon, en behandelt haar alsof ze buitengewoon is. En alles begint te veranderen. Briony heeft vele geheimen, maar er zijn geheimen die zelfs zij niet kent.

Review:

Ik kan hier heel kort over zijn; het anderhalve hoofdstuk dat ik gelezen heb was zonde van mijn tijd. Na de 1e bladzijde kreeg ik al het akelige gevoel dat ik dit boek niet uit zou lezen maar na 1 bladzijde wil je toch nog niet opgeven. Uiteindelijk ben ik halverwege het 2e hoofdstuk gestopt, de schrijfstijl was zo afschuwelijk, ik kon het gewoon niet aan om verder te gaan. Het is natuurlijk een questie van smaak want ik heb ook reviews gelezen van mensen die het geweldig vonden maar voor mij was Chime helaas niet weggelegd.