Serie: The Moreno Brothers #2
Genre: Young Adult +, Hedendaags, Love Story
Gepubliceerd: Mei 2011
Taal: Engels, alleen verkrijgbaar in digitale uitgave
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Na één keer te vaak haar hart gebroken te hebben zweert Valerie Zuniga dat Alex Moreno nooit meer de kans krijgt om haar te kwetsen. Een jaar later worden ze tegen haar wil herenigd op een feestje waar een onverwachte zinderende kus haar vertelt dat ze nog lang niet over hem heen is. Maar op geen enkele manier zal ze zich weer laten meegezuigen in die kwelling. Ze zal hem weerstaan​​, zelfs als dat betekent dat ze gebruik moet maken van het enige dat Alex doet stoppen: een andere man.
Alex heeft net het slechtste jaar van zijn leven achter de rug. Hij bracht zoveel tijd door in zelfmedelijden dat hij zich nooit realiseerde hoeveel hij Valerie heeft gemist......tot die kus. Nu is hij vastbesloten om haar op de één of andere manier terug te krijgen en geen andere man zal hem in de weg staan. Vooral na de ontdekking dat Valerie in gevaar is, een gevaar waarvan hij zichzelf de schuld geeft.

Review:

Bij de serie van The Moreno Brothers wordt aangegeven dat de inhoud van de boeken voor Young Adult is maar volwassen inhoud bevat. In deel 1 vond ik dat wel meevallen maar in deel 2 was dat wel het geval. En de cover vind ik ook meer passen bij Adult dan Young Adult. Ik heb deze daarom maar aangegeven als een Young Adult + .
Always Been Mine vond ik minder leuk dan Forever Mine, ik had niet zo’n connectie met Alex en Valerie als ik met Angel en Sarah had en de romantiek was ook veel minder intens. Er zat een goed plot in maar toch raakte me het niet zo als deel 1. Wat ik wel leuk vond is dat we een glimp te zien kregen van de opbloeiende romance tussen Romero en Isabella, het boek waar Elizabeth Reyes nu mee bezig is. Ik kijk er naar uit.