Genre: Young Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: mei 2011
Taal: Engels
Waardering: ★★☆☆☆
Add to Goodreads
Wanneer de jongen waarop Brooke heimelijk verliefd is verhuisd naar New York City, besluit ze om hem te volgen. Samen wonen met haar vader, die ze al een aantal jaar niet meer gezien heeft en de aanpassing aan een nieuwe school zijn uitdagend, en de dingen worden van kwaad tot erger wanneer Brooke ontdekt dat Scott al een vriendin heeft. Maar als ze haar nieuwe leven opbouwt, ontdekt Brooke een kant van zichzelf waarvan ze nooit wist dat die bestond. En ze zal ontdekken dat in de stad die nooit slaapt, liefde rond elke hoek kan verschijnen.

Review:

Ik heb me af en toe bijna de haren uit het hoofd getrokken van misplaatste schaamte. Dat een meisje zo ver gaat voor een jongen....ongelofelijk. Het verhuis gedeelte was extreem maar nog tot daar aan toe, ze kreeg hierdoor ook de kans om bij haar vader te gaan wonen en een tijdje afstand te nemen van haar moeder. Maar de rest..........nee. Het feit dat New York nieuw voor haar is en ze door een paar nieuwe vrienden kennis maakt met bijzondere plekken in de stad weerhield mij ervan het boek vroegtijdig weg te leggen. Die plaatsen waren dusdanig goed beschreven dat ik er nieuwsgierig naar werd en ze via internet heb opgezocht. Ik kan nog net niet zeggen dat dit boek zonde van mijn tijd was. Het enige dat ik erg jammer vind is dat mijn verwachting en wat ik er van vond zover uit elkaar liggen.