Genre: New Adult, Hedendaags, Love Story
Gepubliceerd: mei 2011
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
De nieuwe Abby Abernathy is een goed meisje. Ze drinkt en vloekt niet en ze heeft het juiste percentage vesten in haar kledingkast. Abby denkt dat ze genoeg afstand heeft geschapen tussen haar en haar duistere verleden, maar wanneer ze samen met haar beste vriendin America op de universiteit komt word haar pad naar een nieuw begin al snel uitgedaagd door Eastern University's On-Night Stand. 
Travis Maddox, gespierd en bedekt met tatoeages, is precies wat Abby moet en wil vermijden. Hij brengt zijn nachten door met het winnen van geld in gevechten in de zwevende ring, en zijn dagen als de charmante college jongen. Geïntrigeerd door de weerstand van Abby voor zijn charme weet Travis haar via een list in zijn dagelijks leven te krijgen met een eenvoudige weddenschap. Als hij verliest moet hij abstinent blijven voor een maand. Als Abby verliest moet ze bij hem in zijn appartement komen wonen voor dezelfde lengte van tijd. Hoe dan ook, Travis heeft geen idee dat hij een gelijkwaardige tegenstander heeft ontmoet

Review:

Af en toe wil ik gewoon eens een boek lezen die niet tot een serie behoort.
Het lijkt wel alsof de boeken die op het moment uitkomen alleen maar onderdeel van een serie kunnen zijn en daar baal ik wel eens van. De stand-alone YA novels die wel uitkomen zijn vaak hedendaags en dat is niet mijn favoriete genre, alhoewel ik van de hedendaagse YA die ik tot nu toe heb gelezen altijd genoten heb.

Zo ook van deze.
De cover en de samenvatting trokken mij enorm aan en vanaf het begin tot het einde werd ik de levens van Abby, America, Travis en Shepley in gezogen en heb ik hem in bijna één zitting uitgelezen. Alle vier warenhet erg leuke personages met hun eigen eigenzinnige karaktertrekjes.

Abby is een leuke, sterke maar af en toe ook onzekere persoonlijkheid met de vastbeslotenheid om niet weer terug te vallen in haar oude levensstijl. Maar haar vastbeslotenheid wordt aan het wankelen gebracht wanneer ze Travis ontmoet.
Ze verafschuwt zijn manier van leven, maar wanneer hij haar via een weddenschap een maand bij hem in huis weet te krijgen ziet ze een kant van hem die heel anders is dan zijn reputatie.

Travis is een man-hoer en de serieuze Abby is absoluut niet zijn type maar hij wordt enorm door haar aangetrokken en wil haar constant bij zich in de buurt hebben. De haat/liefde verhouding tussen hen is heftig, rampzalig en, volgens hun vriend Shepley, een tornado die alles en iedereen in hun nabijheid met zich meesleept.

Dit boek was voor mij ook een tornado maar dan in de goede zin van het woord; ik vond hem geweldig!